Loving my mum

Hon kom hem och berättade att hon har köpt mer chokladsås som står nere. Glass imorgon då. Sen så sätter hon sig och kollar igenom bilderna jag har knäppt och nu lekt med på datorn. Hon är så go och säger att alla har blivit jätte bra. Antingen så är jag duktig eller så är hon partisk. (Alternativ två är rätt.) Jag tycker att det är så kul att se en bild bli bra och kanske t.o.m vacker, så för mig spelar det ingen roll vad andra tycker. Men nog är det kul att höra mammas partiska komplimanger allt.
   Imorgon är det cruising i Gävle. Som jag har längtat efter den känslan. Hoppas bara att alla fjantar i volvo stannar hemma. Finns det nån mer svenssonbil är en volvo? Kör man volvo så är man antingen pensionär, nybliven körkortstagare som går fordon eller så har man familj. En volvo kan aldrig bli så speciell att den får vara med på en cruising, aldrig. Mitt intresse för bilar har jag fått från mamma, ännu en sak som jag refererar till rubriken.
   Fortsätta fixa med bilderna kanske? Det är ju så kul! Först ska jag skälla på Christoffer den jäveln! Har köpt massa saker åt mig för att fjäska. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, som tagit bilderna längst upp? Blommorna?

2007-08-25 @ 11:50:19
Postat av: Lavica

Japp, det är jag.

2007-08-28 @ 00:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback