Önskelista

Min nuvarande önskelista:

1. http://www.xlcomputer.se/catalog/product_info.php?cPath=24_40&products_id=411&osCsid=a6b8e72a3962e981f7ff3f4c9bcc4480

jaja länken är jättelång men vem bryr sig? Jag vill ha storlek small, för jag är ju liten, enligt alla andra.

2.
http://www.xlcomputer.se/catalog/product_info.php?cPath=24_40&products_id=404&osCsid=a6b8e72a3962e981f7ff3f4c9bcc4480

jaja den är också jättelång. Upprepa dig inte. Även den här i storlek small.J ag vill även ha den och därför kan jag inte köpa någon själv. För jag är för snål för att köpa två. :P

3. En helt egen kamera. Har fått intresse för fotografering. Det är kul när man står bakom kameran och inte framför.

4. Pärlor i alla nyanser och former. Det är en dyr hobby om man inte har tur på reor.

5. Typ varenda plagg i ellos och harlens vinterkatarlog. Allt som ser ut att vara perfekt för en mysig kall vinterdag är perfekt åt mig.

6. Ett jobb och en lägenhet nu när allt sket sig. Lite omöjligt, men det är önskvärt för det.

7. En tripp till frisören. Mitt hår är långt och behöver färgas.

8. En riktigt trevlig dag med tillhörande trevlig kväll då allt går som det ska och jag har trevligt utan fjäsk (iaf inte allt för mycket).

9. Den trevligaste och ärligaste stylist, som varje dag kan plocka fram kläder och skor åt mig. Det är det jobbigaste att göra varje dag.

10. Choklad. I mängder. Alla som känner mig tänkte där ett tag "Åh så konstigt, hon har inte nämnt godis en enda gång." Men tji fick ni. Klart som korvspa att jag önskar mig massa sött.

Det är bara tio små enkla önskningar jag har. Lätt fixat ju, så come on. Give me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback