Pigg som vanligt

Det har blivit en vana att lägga mig tidigast 03.00 nu. Men Prasse upptäckte att vi var B-människor igår. Vilket förklarar varför jag alltid pluggar och städar när alla andra går och lägger sig. Jag är gjord så helt enkelt. Det ligger i mina gener att jag ska va död på morgonen och pigg som en jäkla mört på kvällarna. Inte för att det hjälper att inte ha nått att kliva upp tidigt för heller men ändå. Jag är gjord så.
   Jag sitter och mixtrar med mina bilder och käkat chips just nu. Funderar om det ens är möjligt att gå nån fotokurs. Det skulle vara intressant och kul. Men jag är sugen på biologikurserna som man kan läsa på distans i Gävle också.
 Men först så ska jag få veta om jag blir städerska eller inte. Ringde och visade mitt brinnande intresse för rengöringsmedel idag. (Notera sarkasmen) Men det är pengar och en sysselsättning om jag får jobbet iaf. Hellre så städar jag och då inkluderar jag toaletter, än vänder hamburgare på Mcdonalds.
   Är så sugen på att tattuera mig så jag blir tokig. Men jag vill vara bombsäker på vad jag vill ha och att tattueraren verkligen kan sitt yrke. Det saknas lite pengar också, men det ingår i min plan att efter ha skaffat mig en lägenhet senare ha råd med en eller  två stycken. Min önskelista blev plötsligt elva punkter lång.
   Jag tänker nu tvinga mig själv till söms och vakna tidigt imorgon. (Vilket betyder, när någon väcker mig) Varför ska Christoffer vara okontaktbar för? Men han skulle ha sovit för längesen iaf så det hade inte spelat så stor roll.

Jaja natti natti världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback