Aftamed åt folket!

Nu har jag testat min munmedicin också. Funkar skit bra och den smakar inte alls äckligt som jag trodde att den skulle göra. Inte blev det nån tjock äcklig hinna som jag trodde det skulle bli heller. Man märker inte ens av det. Helt otroligt. Det är ju skit bra för då kan jag äta allt jag egentligen inte kan äta för att jag får sår på tungan. Yay! Inget kan stoppa mig nu! Mwohahahaha!! Alfta Med åt alla med alla möjliga sår i munnen!

Förövrigt så är det jävligt kallt ute. Det är sådär kallt så att näshåret fryser och ögonloberna torkar och gör ont. Jag har även glömt bort att knäppa på mitt element så det är svinigt kallt på mitt rum nu. Jag skyller på alla filmer, det är tack vare dom som jag glömt bort elementet.
Nu ska jag lägga mig under ett täcke och två filtar och få lite värme. jag börjar bli duktig på att hacka tänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback