God jul!

Vaknade imorse av att min telefon ringde, det var Aldis som ville säga god jul. Så vi pratade lite grann. Mitt under samtalet så hör broder att jag är vaken och kommer in med min julklapp. Jag blev så glad!! Han har köpt en Mustasch skiva! Kan man älska honom mer? Yaaay! Sen så kom mamma in och frågade om jag fortfarande pratade med Aldis och hänvisade till runt kvällstid då vi också pratade i telefon. Ha ha ha... Av mamma och pappa fick jag pengar och tidigare så fick jag kryssningen. Dom vet att jag är i stort behov av pengar. :P Lagom till Kalle så åkte vi till Forsbacka och hem till mormor. Kusin Karin är på besök och hon, jag och Majk försökte lägga ett mongopussel. Jag har aldrig sett nått liknande. Majk hade jätte kul åt bitarna som såg ut som mongodjur. Jag hittade en jätte fin dino. Som vanligt så åt vi oss alldeles för mätta och ändå fanns det mat kvar som skulle kunna mätta ett helt fotbollslag. Pompe fick sin årliga jultallrik också, undrar om han hinner känna smakerna...? Jag tror inte det. När det var dags att åka så fick jag och Micke en gigantisk paradis/aladinask med sex askar i. Orka? Nej..men vi ska fan äta! Vi fick även pengar som är behövligt som sagt. Det var en mycket lugnare jul än vad det brukar vara, kan det ha med att Marie är i Turkiet att göra? Aja det var trevligt iaf. När vi kom hem så kollade vi lite illamående på alla chokladaskar och tog en stödvila. Sen så kollade vi på jultv och nu är julen över. Så god jul världen och jag tycker vi hoppar över all påskmat, jag vill inte se denna mat på ett år nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback