Hata x-trafik!

Jag trodde det var en engångsföretelse förut när nattbussen jag väntade på inte kom. Men jag lärde mig något nytt igår. Sammanlagt fyra bussar som inte kom. Varken 41an eller 1an kom igår vid två tidpunkter. Så det blev först två timmar ute väntandes på bussar som inte kom och sen tog det ett bra tag innan jag hittade en människa med telefon på sig, som jag då lånade och ringde hem med. Det tod då även ett tag för fader att åka in till Gävle. Det var kallt och jag, korkad som jag är, spände mig och fick en lätt migränattack. Men jag kom väl hem någon gång runt tre. Så nu vet jag att jag aldrig mer ska lita på busstabeller när det har med sena tider att göra. Aldrig mer! Hata x-trafik!!!! (Krille det är inte ditt fel att x-trafik kan hoppa och fara, notera det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback