Stockholm och underlig dag.

Stockholm med Marcus och Krille igår. Marcus var lycklig då han fick äta ostbågar och jag fick ju äta rassel så jag var också lycklig. Jag lärde mig en hel del, bl.a. att jag inte ska äta åksjuktabletter någemer. Jag spydde två gånger....när vi kommit fram och gått runt. Jag ber om ursäkt för det! Sorry! Marcus och Krille tyckte nog att Indiska på gamla stan var roligast då det var gångar överallt i källan. Marcus filmade. Vi klarade oss utan regn om vi inte räknar med dom sista metrarna till bilen då. Vi fick äta billigare (97,50 eller nått billigare) på Pizza Hut. Ivan var väldigt bussig. Han hade tydligen fått fjäska för chefen. :P Det är bra att ha syskon som har kontakter. Jag köpte en kudde och ett paket med buddhor på Indiska och Krille köpte tunga och stora grejer till sin broder. Förutom hela grejen med illamående så var det en bra dag.

Syster kom, pratade väldigt mycket i telefon och syster åkte. Vi besökte farfar idag. Han bjöd på glass...som var stenhård. Farfar hann, under dom 20 min vi var där, klaga på att han inte kan ta sig någonstans ute för att det är halt och sedan stoltsera med att han är bättre än alla andra pensionärer för att han kan gå och handla själv. Han är duktig han. Farfar som alltid stoltserat över att han alltid kommer ihåg allas namn....glömde att hans eget barnbarn heter Jeanette. Sen så sa han bara mhm när pappa påminde honom om att Jeanette nyss fyllt år. En bra dag för farfar? Svar: Nej. Sen så satt vi alla utom mamma och kollade på rally. Susanne Norling har kollat på rally idag!! Noterat? Bra. Efter att ha lämnat av (dumpat) syster vid stationen, så åkte jag och pappa och fikade på Gävle bro. Jag och pappa...fikade...! Noterat? Bra. Och nu sitter jag här.. helt uttömd på energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback