Tiden går

Gud så gammal Morgan Alling har blivit. Men alla har blivit chockerande gamla nu på sista tiden tycker jag. Tiden går snabbt. Så klyschigt av mig. :P Imorgon har ännu ett år kutat förbi och mycket har hänt och mycket har förändrats. Jag har gått från en säker studerande till en fattig arbetssökande. Jag har haft min egna lägenhet i en månad sådär och sen blivit av med den lika snabbt. Mina gamla kära vänner har hittat tillbaka. Tänker mest på Angelica som jag saknat mest. Min relation till fader har hunnit blivit sämre och bättre än någonsin. Släktingar genomgår kriser som var helt oförväntade. Jag har mognat lite och står på mig mer. Jag skulle kunna sitta och rabbla i all evighet. Tiden går och saker och ting förändras, helt enkelt.

(Ps. Nej Prasse, du har aldrig sjungit när du har varit nyvaken förut. Försök inte! Ds.)

Kommentarer
Postat av: Chriss

Gooooott nyyyyttt åååååår! :)

2007-12-31 @ 12:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback