Dolt nummer

Har ringt tre gånger idag. Först från Manpower. Jag fick veta att någon gång i framtiden så skulle jag komma på intervju. Sen så ringde någon från Studentbo och vela ha mitt kontonummer för jag ska få tillbaka 645 kronor som jag betalat förut. Yay! Slutligen så ringer hon från Manpower igen och säger att jag ska komma på intervju på tisdag. Inte så långt i framtiden blev det då... Yay tänkte jag och sen säger hon "Du ska ha minst två referenser med dig." Vilka referenser??? Hur ska jag hinna hitta två referenser från tomma intet till på tisdag?!?! Samtalet som jag har väntat på har jag dock inte fått än. Jag lovar att Sodexho har glömt bort mig. Whoopido...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback