Lite stolt

Jag har länge haft en tanke i huvudet. Idag förverkligade jag den och det blev bättre än tänkt. Jag gjorde ett skit coolt halsband med knappar istället för pärlor. Mamma som alltid har undrat vad hon ska göra av alla knapar hon samlat på sig. Jag vet inte om jag vill offra det eller ha det för mig själv, så fint blev det. Men jag brukar aldrig ha gult på mig, så det blir nog till att sälja det. Fick en idé tidigare idag också. Tänkte nästan smyga in på broders rum och sno en nes dosa. Hur coolt skulle det inte vara att göra typ halsband av styrkorset? Men jag behärskade mig och tänkte att det var för mycket jobb.. :P Jag skulle vilja ha ett styrkors i silver däremot. Tyvärr så är jag ju inte silversmed, så jag får vara stolt över mitt knapphalsband iaf. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback