Mycket helt plötsligt...

Från att sitta rastlös och uttråkad till döds, till att få ett väldigt igenproppat schema...kanske. Imorgon ska jag göra fler halsband och jag ska sätta pris på dom jag ska sälja. På torsdag är det födelsedag, har dock inte den blekaste aning om vad som händer. Men nått måste väll hända. På fredag kanske det blir valbo med moder på dagen och pyjamasparty på kvällen...kanske. På lördag, om jag hinner, så blir det loppis med moder och kusin i Valbo och jag ska sälja mina halsband. Lördag kväll ska jag och Prasse kolla på Gardell. Söndag innebär fira med släkten och att åka till farfar för det är fars dag. Varför har inte saker och ting skett tidigare, när jag suttit och halvt dött av uttråkan???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback