Soon

Det är snart dags för min födelsedag och jag brukar inte ha någon önskelista, men i år slår jag på stort.
Så här kommer en önskelista:

En stickad lång grå väst eller en stickad armlös klänning.
En ullkappa, antingen med hög krage eller i trenchcoat modell.
Vinterskor, så att jag slipper halka runt.
Nya året runt skor, börjar bli skapligt trött på dom jag har.
Ace Ventura filmerna.
En schoolgirl kjol.
Allt kinesiskt, från ljuslyktor till rispappsväggar.
Pengar, det behövs.
Pärlor eller presentkort på nån hobbyaffär.
Söta knästrumpor.
Mariokallingar!!
Vad som helst med AC/DC. Helst en t-shirt.
Pengar till en tatuering.
Få nätet fixat.
Vad som helst i klädväg som är mysigt nu till vintern.
Nån cool och rolig gaming t-shirt.
I am Sam på dvd.
En ny säng eller sängben.
Strumpor.
Alla Jackie Chan filmer som jag inte har. Jag kan lägga upp en lista på dom jag har sen. :P
Godis funkar ju alltid.
En ny badrock.
Kastruller och andra köksprylar.
En ny kortlek.
Nya ringar.
Ett par nya byxor, som jag slipper inhandla.
Ben & Jerry's glass.
Ett jobb.
En egen lägenhet.

Dom två sista skulle jag uppskatta mest. ;D
Så sätt i gång och KÖP!!!

Btw så är jag mitt vanliga jag igen, helt fri från migrän och magont! :D Yay!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback