Sumering av de senaste dagarna

Lördag kväll var lyckad och jag fick besöka krogen. :D Yay! Jag fick min burgare på Buddy's också. Dubbel-yay! Nämnvärt är även att sällskapet var trevligt. Fader hämtade mig på söndagen och jag åkte ännu en gång bärgare med honom. Det känns som om det är det enda jag gjort den senaste veckan. På söndag kväll åt vi tortillas här hemma, vilket alltid är lika bra. Igår så var jag, moder och fader till rusta. Vi skulle köpa matlådor...men det blev mest godis. Jag, med mina falkögon, såg Mats direkt innanför ingången och blev lite glad. Datanissen blev intresserad så fort jag nämnde vårt lilla nätproblem. Han tror att det beror på någon granne eller så. Han är skit trevlig den karln. Satt i ungefär tre timmar igår kväll med moder och beställde kläder och grejjer från Ellos. SÅ mycket krångel för SÅ lite! När jag inte har varit upptagen med massor av saker så har jag spelat Galaxy. Yay! Det har varit några trevliga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback