Barbie

Jag läste nån artikel eller var det var inatt när jag var som tröttast. Det handlade om dom verkliga barbiedockorna. Massor med mått och storlekar stod med i texten och dessa mått och storlekar jämfördes med en barbiedockas mått och storlekar. Jag kom fram till att jag är en verklig barbiedocka! JAG! Sug på den ni! Det stod även att de verkliga barbiedockorna oftast har mycket problem med rygg, ben och leder. Vad har Susanne Norling? Jo väldigt mycket problem med just rygg, ben och leder. Detta beror ju då på att barbie är oproportionelig och är inte... jämt fördelad. Ska jag vara glad för att jag är en verklig barbie eller ska jag börja deppa? Jag känner för det sista. Vad gör man när man är ojämt fördelad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback