Duktig Sussi

Jag tog ut min ilska på mitt rum idag. Det har plockats, dammsugits, blivit bytt i sängen och det har skurats. Det blev så mysigt på mitt rum att jag var tvungen att tända alla miljoner ljus jag har på mitt rum. Broder kom in och sa att han inte kunde andas här inne... :P Men det är mysigt, trots sådan syrebrist att hjärnan emigrerar! Jag skurade alla golv på övervåningen dessutom och kämpade och parade ihop hela familjens förråd med strumpor. Jag har varit så duktig idag. Lite av min ilska har försvunnit också.
Jag avslutar med tre Gardell citat.

"Har alltid gillat synd. Och synden har gillat mig."

"När människor dödar en mördare har inte antalet mördare minskat. Antalet mördare är konstant. Därför hatar jag vapen."

Nu det bästa: " Det finns cirka tre miljoner vuxna män i Sverige. Genomsnittslängden på en erigerad kuk är 15,4 centimeter. Sammantaget har vi då 46,2 miljoner centimeter - eller 462 - kilometer erigerad kuk i Sverige."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback