Duktig vovve

Jag var så duktig att jag går ut och krattar vår gigantiska gräsmatta så petigt jag bara kan. Samtidigt ligger min hund och sover på gräsmattan så snällt, under HELA tiden. Men när jag skulle kratta ihop det sista till den sista lövhögen då får vovven för sig att lägga sig precis där, i lövhögen. Han är ju smart den jäkeln också för han vet att jag bara tycker sådant är gulligt, så han börjar åla tunr i lövhögen och kastar omkring löven med nosen. Nu ser det likadant ut som när jag började. Duktig vovve!

Kommentarer
Postat av: Prasse

Tycker din hund verkar mycket duktig, om han rör runt alla löv igen så får du mer motion =P. Han tänker på ditt välbefinnande!

2007-10-10 @ 17:37:15
URL: http://prasse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback