Löv

Dom flesta vet att jag har kämpat som en tok för att få ett kort på fallande löv den här hösten. Jag har äntligen lyckats!! Även om bilderna inte direkt är så som jag vill att dom ska vara, så finns det löv på bilderna! Notera att jag inte är stolt över bilderna i sig, dom är inte vackra, snarare över att jag äntligen lyckats!



Förövrigt så håller min säng på att braka ihop...IGEN. Skenorna sänghelvetet ligger på viker sig utåt. så min säng håller på att ramla ner i golvet. Förra gången det hände så var det brorsan som slängde sig ner i den. Den här gången vet jag inte vad det beror på, det kan vara broder och moders dagliga besök framför tv:n. Jag skulle behöva ta en tripp till IKEA och köpa sängben. Då skulle jag kunna somna lugnt iaf. Men men jag får väl vakna av en duns i golvet och märka att det var min kropp som orsakade dunsen någon natt här. Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback