Oh happy day

Jag har hittat ett billigare ställe att köpa pärlor och sådant ifrån. Så nästa gång jag köper pärlor så blir det billigare och man får rabatter på den nya sidan jag hittat. Yay *med ett litet skutt med uppsträckt arm och knyten hand*!! Som jag har letat! Jag blir glad av väldigt lite har jag märkt. Men det är ju bra.
   Jag gjorde klart det jäkla halsbandet som jag började på igår. Det blev faktiskt skit bra. Ännu en liten sak som jag blir glad av. Någon måste älska det och köpa det.....dyrt får jag hoppas.
   Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem från affären så jag kan baka kladdkakor. Kladdkakor gör mig också glad. Senare ikväll kommer jag vara en lycklig människa. Det krävs inte mer än två bra händelser och kladdkaka för att göra mig glad. Oh happy day!

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Hörru, varför lägger du inte upp bilder på dom små liven?
Svårt att hitta säljare annars ;)

2007-10-19 @ 23:16:03
Postat av: Lavica

Jag har inte orkat tagit kort på dom :P Det kommer någon gång snart...kanske. :P

2007-10-21 @ 00:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback