Gardell, Chan och Alba!

Satt och läste i Jonas Gardells dagbok på hans hemsida inatt. Det var längesen jag skrattade så mycket. Han är klockren! Jag önskar att jag levde livet lika bra som Jonas och Mark. Trots allt elakt människor har gjort mot dom så är dom lika positiva och dom riktar sin uppmärksamhet på allt det goda. Tänk att kunna tänka positivt efter att ha blivit våldtagen, misshandlad och ofta kritiserad. Jonas och Mark är mina förebilder och alla borde inspireras mer av dom.Tänk om alla kunde vara lika lössläppta som Jonas och Mark. Jag läste det här http://www.expressen.se/noje/1.733927 och tänkte: Fan va skönt gjort av dom! Jag skulle lätt kunna kasta penispasta på mina grannar, men skulle det tas lika lätt som när Gardell gör det?
   Jag såg förövrigt en Jackie Chan film igår som jag inte sett förut. Vilket kom lite som en chock. Varför har jag inte sett Rumble in the Bronx förut för? Och varför har jag inte den på dvd? Han var ju kung som vanligt och fick mig att skratta och imponeras av hans kunskaper?och kanske lite(?) av hans muskler också. Han stod på händer och gjorde armhävningar och hans muskler var så heta så jösses! Jackie Chan är också en människa jag beundrar, precis som jag beundrar Alba för hennes utseende. Hennes broder är inte fy skam heller för den delen. Men bäst är Jonas och Mark ändå.
   Jag tycker att alla borde lära sig lite av Jonas och Mark, då skulle världen bli trevligare och fan så mycket roligare! (Jag vill förövrigt få en biljett och lite sällskap till hans nya show den 10/11 i Gävle.) ;)

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Har du ingen att gå på jonas med säger du?:P
Det är bra synd om oss ;)

2007-09-23 @ 21:50:18
Postat av: Lavica

Om jag har råd med Gardell så kan vi ses där tycker jag! ;D

2007-09-24 @ 01:41:43
Postat av: Chriss

men du, det låtersom en bra idé ;)

2007-09-24 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback