Jesus (med amerikanskt uttal)

Herregud vad vattnet är lågt! Jag promenerade med Pompe efter ån tidigare idag och jag blev riktigt chockad. Jag kan inte komma ihåg att vattennivån någonsin har varit så här låg. Man kan se saker i ån man aldrig har sett förut. Där det förut har varit vatten upp till halva vaden är det nu torr botten. Har det verkligen regnat så lite i mängd den här sommaren? Det är skrämmande. Pompe fick problem när han skulle dricka vatten på sitt vanliga ställe, för han nådde inte vattnet. Det går nu att se allt skräp folk har slängt i ån också, som tidigare har gömts under vattnet. Det gjorde också mig sur. Varför ska allt skit slängas i naturen? Det är helt meningslöst och det gynnar inte någon. Usch vad arg jag blir!

image21
Dålig bild, men vattennivån var tidigare så högt upp som vid kanten. Det har t.o.m växt gräs där det ska vara vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback