Någon eller något gillar inte mig

Det började när jag skulle anmäla mitt intresse som personlig assistent. Ingenting fungerade, det gick inte att skriva först, sen så strulade nätet och när jag trodde jag var klar så gick det inte att trycka på skicka knappen. Jag lev riktigt trött. Dagen fortsatte med att jag skulle gå ut med Pompe. Till en början så vägrar hundjäkeln att gå, så jag får lura honom att tro att det var katter efter vägen. Efter att ha sett ut som en dåre i väldigt många minuter så går han. När det är dax att vända och gå hem igen så springer han in i skogen för att skita. Han kommer ut helt grön och brun av mängder av frön. Vad betyder det? Jo att Susanne får gå hem och ta fram borsten och borsta honom. Men vår älskade hund är smartare än så, han lägger sig och trycker sig in i sin grop intill husväggen. Jag fick kämpa för att borsta ena sidan på honom, samtidigt som han försökte tvätta mitt ansikte.
   Efter att ha letat jobb ett bra tag så tänkte jag kolla på utbildningar på studera.nu. När jag hade letat igenom massa program och kurser så tänkte jag efter och kom fram till att jag kan plugga nån kurs. MEN när jag skulle gå vidare och logga in på studerafucking.nu så funkade inte mitt lösenord och det funkade inte att dom skulle skicka ett mejl med mitt lösenord heller, för det stod "du har inget användarkonto på studera.nu". Då tänkte jag okej jag skapar väl ett nytt konto då. Vad står det då? "Det finns redan en användare med det här användarnamnet." Nu har Susanne skickat mejl till studerafucking.nu och gnällt lite.
   Jag har efter den här dagen kommit på att någin eller något inte gillar mig. För den delen så har jag bara beskrivit I-landsproblem. Men dom är tröttande ändå. Jag avslutar med tidigare bilder på vår allas favorithund när han har besökt skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback