Sminkskola och nerver

Idag har jag hållit i min egna lilla sminkskola. Med den duktigaste eleven man kan ha! Jag har, med mina crap grejjer, lärt mig hur man sminkar sig. Bättre sent än aldrig. Det är inte bara negativt att vara arbetslös. vilket tar mig till mina nerver...
   Jag har verkligen plågat dom idag. Först så tittade jag på när broder spelade RE4 och höll fan få en hjärtattack när det kom 30 stycken jävla munkar på en och samma gång. Glad att det var Micke som spelade och inte jag. Jag blir så stressad i sådana tillfällen att jag bara släpper allt, vilket inte är bra. Det lev inte bättre när jag loggade in på msn och ser att jag fått två mejl heller. Jag trodde att jag fått svar från nått av ställerna jag sökt jobb hos. Men icke sa nicke. Det var jävla csn som skickade sina random mejl.
   Med ett sminkat ansikte och plågade nerver ska jag nu packa klart. Jag måste ju packa ner Prasses present och allt för en helg. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback