Stolt eller vadå?

Jag har köpt ett bord (för mammas pengar för tillfället) för bara 60 kronor. Det är jätte fint och kommer passa så bra i min blivande inredda lägenhet. Det skulle ha kostat 80 kronor, men karln som jobbar där i järbo måste tycka om mig. Jag har prutat varenda gång jag varit där och han bara ler. Han är lite smått cool och han designar smycken i silver  åt karlar också. Hur coolt är inte det? Jag är så stolt!
   Jag lyckades klara fyra majhong omgångar på rad idag. Är jag inte duktig? Men det faktum att jag förlorade minst fem gånger i rad efter det.....det kan vi glömma. Jag tror jag slutade koncentrera mig, jag skyller på det iaf. Jag är så stolt över mina fyra vinster!

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Jahaja, här åker vi till järbo utan att hälsa på.
Hrmf?!

2007-09-18 @ 10:38:10
Postat av: Lavica

Jag tror inte du vill ha pappa på besök. Men nästa gång så ringer jag och frågar. ;P Jag lovar!

2007-09-20 @ 01:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback