Stora företag

Dom kan gå och hänga sig hela högen! Jag och mamma var in och kollade vad dom hade gjort inne efter grusvägen där dom även tidigare haft ett grustag. Jag blev förbannad och ledsen. Sandvik har grävt bort och förstört min kära skog med min kära skogsstig. Det fanns inget finare än den stigen förut och nu är den borta! Jag hatar stora företag som enbart tänker på pengar! Stackars små djur som bodde där förut. Dessutom så var det HELT korkat att plantera massa träd efter att dom grävde ut dör förra gången. Precis när dom träderna började få lite höjd så kommer dom tillbaka och plöjer ned dom. Stor jävla idé att plantera dom jävlarna från början då??? Jag hatar Sandvik!
Det var synd att jag inte knäppte kort där innan dom började. Det började precis bli fint där igen. Min kära gamla skogsstig... det är deprimerande! Men jag knäppte massor med kort där idag iaf. Bevis på hur korkade karlar i kostym är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback