Besök

Nu har både faster med karl och moster och kusin varit hit och fikat. Vi satt ute och det blev svinkallt att sitta still så länge. Men det är ju alltid trevligt med besök och något att göra. Jag fick en hundring av min faster. Jag har aldrig fått nått av henne (förutom vid födelsedagar och så när jag var mindre), men nu tyckte hon så synd om mig när jag är arbetslös. Sen så kom glassbilen och åkte förbi så då köpte hon glassbåtar åt oss också. Hon måste ha slagit i skallen eller något. Men jag klagar dock inte, snarare tvärtom! Nu ska jag försöka mig på små djur med rocaillespärlor.

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Oh, är det såna jättesmå pärlor som man gjorde krokodiler av när man var liten?

2008-04-21 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback