Fågelkrasch

Just ja! Det flög in en fågel i köksrutan nyss. Stackarn var alldeles groggy. Jag var tvungen att kolla så att inga ben eller så var brytna så jag lyfte upp stackarn och kände på vingarna. Det kändes helt iaf, så jag satte den i skuggan där den var mer gömd. Micke kollade ut för en stund sen och då hade den flugit iväg, om den inte blivit tagen. Men vi slapp iaf döda stackarn om den var skadad.

Nu ska jag fixa med alla filmer och sätta dom i fodral. Hålla igång lite så att tiden går fortare. Jag saknar min babe!

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Ska vi ta oss en tripp dit någon dag då kanske :)?
Morotskakan vart inte bra pga att ugnen inte fungerar som den ska.
Den skulle vara inne 35 minuter men jag var tvungen att ha den inne i över en timme, ändå blev den inte klar.
En fika låter kalas :)

2008-04-20 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback