Katter

Var till mammas jobbarkompis, Jenny och min kusin, Patrick, idag. Dom har fått en söt liten pojk. Jag fick nya vänner, tre stycken katter. Har aldrig varit med om så keliga katter. Dom tappade kontrollen och höll på att ramla ner på golvet ett antal gånger. Sånna katter skulle jag vilja ha, inte sånna som bara är strama och sköter sig själva. Mamma tycker att det är konstigt att alla djur tycker om mig och alltid ska bli klappade och kliade av mig. Jag säger att det är så simpelt som att jag älskar att göra det.

Kom på att jag hade skit trevligt med min darling och Jimmy i lördags. Vi var till Goja och hälsade på deras vän. Jimmy höll alkoholhalten i tolv timmar och var lite trött mot slutet där. Men trevligt hade vi iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback