Rush hour maraton

Jag kör Rush hour maraton idag. Med mensvärk och jäkelskap så är det skönt att bara ligga still i sängen och kolla på film. Innan första filmen så kollade jag på The fifth element också. Det har som sagt blivit jäkligt mycket film dom senaste dagarna. Har även kollat på Mona lisas leende och Bruce Almighty. Bara massa bra filmer.
Imorgon blir det Valbo med moder och broder. Får hoppas att humöret och min mage vill det då också.
Back to the movies!

Krille: Ja om det är 3 stycken du skickat sen du kom fram? Saknar dig som tusan! Drick vatten!!

Kommentarer
Postat av: krille

Hmm tror det stämmer, har inte hunnit skicka om dom där mms:en än..
Fortsätter rapporten från igår iaf :)
När vi landade i Zhengzhou igår kväll så spöregnade det å det höll i sig hela bussfärden till hotellet i Luoyang... det är skit väder idag också men det regnar iaf inte än :P Hoppas det håller i sig. Nu sitter vi i bussen på väg till laomeng grottorna (osäker på stavningen) och lite senare ska vi till Shaolin templet å kolla in lite munkar (jag tar några kort åt dig, du kan vara lugn ;P).

Hoppas värken släpper. Hang in there! Hör av mig snart igen, Puss!

2008-04-20 @ 03:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback