Snöre

image157

Gud så många inlägg jag har skrivit idag. Men det kommer inte bli så värst många några dagar framöver så jag antar att jag har kompenserat. Ska åter igen bege mig till Gävle och till min efterlängtade karl, som förövrigt har varit jätte duktig på jobbet och fått beröm.  Vi har planerat att hyra film, leta snöre, kanske fika och att jag ska få vänta på honom när han jobbar på fredag. Det är mycket planerat för att vara planerat av Krille det.
Så det kommer vara lite öde här dom kommande dagarna, om jag inte tar mig tid att skriva när jag är hos karln min.
Förövrigt så håller jag på att bryta ihop hemma här. Pompe är tokig och kär i en löpande tik, dvs han sitter och ylar konstant för att försöka få henne. Lite jobbigt är det ju allt. Skönt att jag ska bort imorgon. Hellre väckt av en klocka än en ylande hund, lite mindre irriterande. Hellre Krille brevid mig än en blöt hundnos med illaluktande andedräkt i ansiktet. Stackars mamma som blir väckt av honom.
Nu ska jag typ packa och fixa inför morgondagen och sen sova. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej, jag tänkte bara fråga en grej. Har du fått din vinst som du vann hos Modeakuten? Jag vann en bikini den 17 mars och har inte fått den än.. Undrar hur det ligger till för andra.

2008-04-04 @ 10:35:54
URL: http://michellebeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback