That's life

Det blir inte så värst mycket bloggande när jag jobbar, dels för att jag jobbar och inte har tid och dels för att jag inte har mycket att blogga om.
Igår kom jag till jobbet och stötte på massor med problem det första jag gjorde. Jag skulle öppna för första gången och det var fullt med nya grejer som ingen visste någonting om. Det slutade med att vaktmästaren fick visa mig hur jag skulle göra med allt. Efter ett tag så fungerade allt som det skulle och det gick bra...trodde jag ja. Kassan började krångla, kaffemaskinen började krångla och kunder började krångla. Men allt löste sig och klockan 15.00 skyndade jag mig till omklädningsrummet. Nio timmar jobb med en halvtimmes lunch är inte uppskattat.
That's life...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback