Bio, party, smörgåstårta och kamera

Tänkte berätta lite om veckan som var. Jag och Krille smet undan från den blöta cityfesten och gick på bio istället.
    Det blev den nya Batman filmen. Den var bra, knappast den bästa film jag sett, men sevärd. Ledger gjorde väl den bästa rollen i hans karriär och det är bra synd att han inte kan vara joker i en uppföljare. Har aldrig riktigt gillat honom tidigare, men filmen lyftes ett snäpp tack vare honom....eller var det kanske bara jokern i sig? Bra var filmen iaf.
    Det blev lite festande i fredags och det blev kanske inte så jätte lyckat direkt. Bråk, för mycket alkohol (inte för mig, tack gode gud) och en väldigt trött karl sammanfattar kvällen skapligt bra. Jag fick leda min karl hem då han höll på att somna gåendes. Tur att han är lättstyrd. Innan jag och Amanda gick hemifrån Krille så satt vi och umgicks med Krilles farmor ett tag. Det var riktigt trevligt.
    I lördags gjorde vi smörgåstårta som vi åt på söndagen. Det blev en slags adjötårta till Jonatan som flyttade till Linköping för att studera. Riktigt gott var det, som vanligt. Vi kan inte misslyckas! Det var lite dumt att berätta om den, nu vill jag ha mer!
    Det har blivit en hel del kort tagna också, trots allt regn. Vi tog en sväng genom kolonin där det är späckat med fina blommor, grindar och allt möjligt. Jag har knäpp 1058 kort sen jag köpte kameran, tror jag...om det inte är mer... Bra investering!
    En skapligt bra vecka med många ljuspunkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback