Visdomstand?

Hem ljuva hem? Har kommit hem efter en dag i Valbo och jag lär säga att jag inte gillar läget. Är uppsvälld i tandköttet baokm den sista tanden på ena sidan. Så uppsvälld att jag inte kan bita ihop. Jag är rädd för att det är en visdomstand som är på väg. Orkar inte få massa krångel med tänderna nu, och jag kan nästan lova att jag hinner fylla 20 innan det rättas till också.
   Annars så har jag haft en trevlig dag. Först var jag, broder och Krille till köpis och handlade kläder, mest åt Micke. Han hittade hur mycket som helst. Jag köpte ett linne för 40 kr som jag köpte mest för att ha något att ha på mig när jag och Krille åkte till hans mormor på kalas. Så jag har ätit tårta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback