Inte bara rockerbrud


Okej, jag är inte bara en rockerbrud, en liten del av mig gillar annan musik också. (Är jag mindre cool nu Pelle?) Beroende på humör och vad jag gör så skiftar min musiksmak en aning. Min smak går då från metal till popigaste pop. Michael Jackson har varit en liten favorit ända sen jag började lyssna på musik. Mest för texterna och rytmen i musiken. Jag blir alltid glad av hans musik och instängd på mitt rum vickar jag på stjärten till MJs samlingsskiva med svenskarnas favoriter. Det är inte många som lyckas samla nästan två hela skivor med enbart skit bra låtar. Det gör han, såklart!
Michael Jackson - The Swedish Collection ett måste i skivhyllan.

Kommentarer
Postat av: Daja

den rutiga klänningen är köpt på vero moda, men det va två år sen tyvärr :(

jag har inte lagt ner nån större energi på julpyntandet i år :P

2008-12-12 @ 23:04:24
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Pearl

sv: jag omformaterade den för två dagar sen och den fungerar bättre, men ibland hänger sig musen, dock inte lika ofta.



såg MJ 1997 på ullevi, mäktigt.

2008-12-12 @ 23:34:41
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback