Hållit igång idag

För att inte känna av i benet och ryggen lika mycket så har jag hållit igång. Städat, gjort mat, letat och umgåtts med Pompe. Det känns bra att få något gjort om dagarna lär jag då säga. Men jag har blivit arg ett antal gånger under dagen. Allt har krånglat och varit jävligt. Känns skönt nu när jag inte kräver att nått ska fungera. Nätet krånglar ju alltid så jag blir inte ens sur längre.
På fredag blir det Sthlm igen. Yaay för Angelica! :)

Svar till Chrisse: Jag vet, jag tävlar hela tiden! Med inkomst på 0kr så hoppas man på gratis prylar och tar varje chans. :P

Kommentarer
Postat av: angelica

Jaa :) Hoppas du vinner en massa ^^
Hoppas jag kan ha klänningen bara :D

2008-02-27 @ 09:52:19
URL: http://mittlivsomokand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback