Kat Von D

image141

Jag älskar Kat Von Ds utseende! Vet inte varför. Useendet passar hennes personlighet och hon känner sig hemma i den kroppen och med den looken. Jag skulle också vilja vara så. Det lyser om henne. Jag trivs med min stil (om jag nu har någon) också, men jag sticker inte ut så värst heller och vill inte göra det och då är det inte så svårt. Jag tycker att dom flesta kan vara snygg, oavsett stil, om dom ser ut att trivas och har självförtroende (i lagom mängd) för det. Hon är skit snygg i alla tatueringar! Hon är dock lite bimbo.. Kom att tänka på det när jag såg reklamen för hennes nya program, LA ink, som kommer börja sändas på 6an. Jag vill se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback