Rapportering

Måste sluta leta tävlingar och berätta vad som har hänt sen sist.
Jag och Krille besökte Angelica. Först var vi till sjukhuset, men hon var på uppvaket då, så vi fick träffa henne när hon var hemkommen istället. Stackarn hade jätte ont och när man har jätte ont och inte vill röra sig så vill man ha choklad och nått att göra. Angelica fick därför kinderägg. :D Bra idé av mig tycker jag. Dagen efter kom vi tillbaka och jag och Angelica pratade en hel del. Det behövs tjejsnack ibland. Egentligen så är det bara tjejsnack som är fungerande samtal, så dom behövs väldigt ofta. Jag vaktade lite snällt när Angelica duschade helt själv också. Yaay för det!! Krille var då hemma och sen på affären för att komma tillbaka med massa gotta.
Resten av tiden har jag och Krille spenderat kollandes på film och ätandes. Ovanligt va? :) Vi försökte kolla på månförmörkelsen också...men det gick inte så bra... Så det blev en timmes bilåkande istället. Det spelar ingen roll vad jag gör med sötmango, jag har alltid kul! Nu funderar jag på att fixa nått att äta och kanske varm oboy. Jag antar att sötmango sitter och dricker te som en tok nu för att slå sitt rekord. :)
Antar att jag kommer få tråkigt senare och uppdaterar igen...ciao sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback