Redo nu, men imorgon?

Känner på mig att det kommer bli stressigt imorgon. Jag var dum nog och frågade mamma om det är nått jag ska göra under tiden hon jobbar. Hon rabblade en hel lista. Bl.a. att jag kan få göra tårtan om jag ville. Why not tänkte jag, men nu när jag tänker efter så blir det lite mycket. Jag ska städa, göra tårta, baka, diska, fira pappa och sen hinna med en buss så jag får lite tid med Krille.
Därför har jag varit så smart så jag har städat mitt rum nu och gjort klart allt inför morgondagen. Nu slipper jag tänka på små detaljer. I'm goood!

Kommentarer
Postat av: angelica

Tack för att ni kom, det var så trevligt :) Tack för kladdisen :D Älska älska :D Ses kanske imorgon! Sov gott, Puss!

2008-02-10 @ 01:12:26
URL: http://mittlivsomokand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback