Socker i blodet

Sitter här i all min tråkighet med ett nät som inte vill som jag vill och snart med en väldig brist på godis. Nu tror du säkert att jag är deppig över detta, men nä äh. Jag har ju Krille. Aaaaah du glömde det va? Vilken tabbe! Gud så mycket socker jag har i blodet nu känner jag... eller märker jag rättare sagt... Eftersom jag läste lite om hjärtat och blodet idag och har det färskt i huvudet så kommer här en bra förklaring till mängden socker i blodet.
Krille är ju sötare än socker och han finns i mitt hjärta. Hjärtat pumpar ut blod och då måste det vara mycket socker i blodet. Och därför är jag flummig nu.Och lite puttenuttig av mig sådär.

Jag tror jag ska dricka nån liter vatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback