Tur i oturen

Det är farligt att vara arbetslös och att ha tillgång till internet men inga pengar. Fast iofs så är det en väldans tur att jag har brist på pengar. Annars skulle jag vara ägare av väldans många armband, ringar och halsband nu. Dels av armband och halsband jag skulle ha gjort själv. Jag blev jätte sugen på att köpa massa grejer från både Slöjd-detaljer och Panduro igår. Jag har skissat på mängder av idéer till halsband och armband förut när jag var uppe i varv. Nu finns det material att köpa för att göra dessa idéer. Men inga pengar. Och det är lite "dyrare" grejer jag vill ha. Så orättvis denna värld är. Speciellt I-landsvärlden. :P Så jag har haft turen att hitta det jag behöver och oturen att inte kunna få köpa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback