Hemma igen

Ja synd nog så är jag hemma igen. Har varit hos Krille hela helgen. Det börjar bli en vana nu.

I fredags så var jag ut med Angelica och hade kul. Angelica fick umgås med mig och ta en liten paus från Jimmy. Sånna pauser man behöver ta från alla ibland. Vi hade skit kul! Vi var till Bilagan och sjöng och hade trevligt. Det måste vi göra om många gånger!

Jag och Krille var jätte duktiga och gjorde en skit go smörgåstårta igår. Den blev jätte fin trots "svastikan" i mitten. Det skulle ha varit jätte fint om inte en viss herre påpekade att det såg ut som en svastika uppifrån. Men den var skit go så nu har vi planerat att göra fler smörgåstårtor i framtiden. Jag kan inte skriva mer om den nu för då blir jag bara sugen igen. :P

Helgen har varit lika rolig och mysig som alla andra helger med Krille. Nu ska jag äta daim, never stop och lite toblerone samtidigt som jag läser i min förbannade bok. Hoppas att jag står ut och hinner läsa bra mycket! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback