It has begun!

image123

Har nu gjort mitt första egna yogapass helt för mig själv. Min knastrande axel och mitt smällande knä sa ifrån vissa ställningar och min rygg sa ifrån att hålla ställningarna allt för länge. Men det ska gå bättre för var gång och det onda i ryggen ska gå över! Banne mig! Jag har börjat nu iaf och jag ska göra det varje kväll som jag sover hemma.
Numera när jag gör min vanliga övning så känner jag inte av det som jag gjorde förut, men jag får fortfarande ont till och från. Hoppas att yogan ska hjälpa bättre.

För övrigt så ska det göras smörgåstårta och bakas imorgon..är det planerat åtminstone. Men om det inte blir imorgon så blir det inom en snar framtid iaf. Hatar mina impulsiva luster! :P Det gör nog dom flesta i min närhet.

Kommentarer
Postat av: angelica

men hallå damen, vart har du tagit vägen? Saknas!! För övrigt så är kladdisen sluuut! :(:(
Puss o kram!

2008-01-28 @ 19:37:15
URL: http://mittlivsomokand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback