Today is an other day

Jag har bestämt mig för att läsa iaf en högskolekurs nu, mest för att ha något att göra. Vet inte om jag ska läsa dom andra två jag är intresserad av. Valde iaf Naturvetenskap med fokus på biologi och beställde böcker idag. Visst låter det intressant? Om du tänker dig in i mitt tyckande och tänkande då?

Hade tråkigt tidigare idag och bestämde mig för att ringa in allt jag kan tänka mig att köpa i alla kataloger vi har. Det blev en hel del. Jag vet nu även att jag gillar mörklila. Med tanke på skorna jag köpte, färgen på bloggen och alla kläder jag ville ha så är det nu ett faktum. :P



Nu är granen urplockad och borta för i år. Mina fina änglar är nedstoppade i lådor igen också. :( Jag tycker att min fina gran var finast i år av alla år. Det kanske beror på att jag inte orkade bry mig så värst. Men fin var den. Jag och mamma möblerade om bland alla filmer och fixade en bättre förvaring av dom. Det blev skit bra. Vi är duktiga vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback