Yoga och en elak hund

Ja nu är jag igång. Nu har jag skrivit ut poweryoga-övningar som jag ska börja med ikväll tänkte jag. Jag ska alltså utöka min enstaka övning till ett eget litet yogapass varje kväll. Om jag orkar, dvs. Jag känner att det behövs nu när jag mest inte gör så mycket om dagarna som arbetslös. Förhoppningsvis kanske jag får lite extra energi av det.

Pompe släpade ut mig på promenad tidigare. Eller jag trodde att det skulle bli en promenad, men han ville mest ut och spana efter stor- och lillhusse tror jag. Det var lite taskigt för jag fick ont i halsen igen efter att ha stått ute och skrikit på byrackan efter vägen. Han vägrade att vända och gå hem igen efter att ha blivit släpad en liten bit från gården. Dumma hund!

Nu ska jag slita mig från tv:n och göra potatissalladmackor i väntan på att broder ska känna hungerkänslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback