Festivalbilder

Nu har jag fått bilderna från Krill. Det blev många bra bilder, speciellt på omgivningarna där.


Scen två (som borde ha varit main stage).

Mustasch med en Bollnäsbo som inhoppare på gitarr (han med svart rygg).  Han blev vald mest för att han är så snygg, om man ska tro typ söderhamnskuriren.

Helloween.

Innan Europe kliver på. Måste då säga att Tempest vickade en hel del på höfterna och jag glömde nästan bort att jag var på en rockfestival.

Göran (Krilles morbror) och Peter (Krilles fader) som vi tältade med.

Jag i väntan på att regnet skulle sluta ösa ner.

Parkering, gänget (förutom Krille som tar kortet), campingen, åker och en fabrik.

Krille som lånat Görans stol, den enda hela vi hade.

Jack och cola på burk. Krille var tvungen att testa. Helt okej, men godare med is i och kanske med en annan whiskey.

Så här glad såg jag ut efter en hel dags regnande. Då hade jag precis fått regnponchon och var dyblöt om hela benen.

Thin Lizzy (Enda framträdandet Göran orkade se eller mest höra).

Alice Cooper bjöd på en riktig show, med hans dotter som balettdansös, skådespelare, dockor, tvångströjor, stora vattenballonger och en stor hängningsanordning. I trumsolot användes tre trumset och tre pers trummade. Jag har nog aldrig hört ett så bra trumsolo förut. Brukar inte gilla sådant annars.

Här är då Cooper i tvångströja på väg att hängas.

Det var väl festivalen i bilder kan man säga.

Kommentarer
Postat av: sandra

ne men man behöver inte lägga sig i mitten bland alla barn familjer !

2008-07-29 @ 00:05:43
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback