Från diskare till korv"gubbe"

Nu var det länge sedan. Jag har jobbat upp mig från diskare till korv"gubbe" den här veckan. Nu står jag och grillar korv och känner mig som en värdinna. "Hej hej, välkommen till Dinner's!" "Restaurangen finns en trappa upp." Hoppas att det blir fler kunder snart så jag känner mig mer som en korv"gubbe" än en värdinna.
   Jag känner mig ganska duktig som startade i korvmojjen med att öppna och sköta allt och resten av veckan så stängde jag, helt själv. Det har gått skit bra och det känns skapligt att komma till jobbet nu, till skillnad från förut när jag mådde dåligt varenda dag jag skulle dit. Ett litet yay för mig!

Kommentarer
Postat av: Krill

Workoholic! :P

2008-07-28 @ 17:44:24
Postat av: sanny

tack :)

2008-07-28 @ 19:30:29
URL: http://sannyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback