Första dagen

Första dagen på Dinner's avklarad. Vet inte om jag vill tillbaka dit. Kanske om jag slipper krångla med att ta mig dit och hem. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit imorgon.... Det var inget roligt jobb..alls. Det är ju pengar, men är det värt det? Har inte suttit en enda sekund under hela tiden. Förutom en halvtimme som blev avbruten med jobb då. Min höft mår inte så bra nu. Jag vill inte jobba där imorgon. Skulle kunna tänka mig att jobba just där någon annan dag när det inte är lika krångligt. Kul var det iaf inte och ont har jag.

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Det är som du säger, ett jobb.

Ge det ett försök, prova 2-3 gånger.

Ofta är det alltid tråkigt om det är någonting som man aldrig har gjort förr och som mani nte har en enda rutin för.

Men det är förstås inte kul om du får ont :(

2008-06-14 @ 13:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback