Framtiden är säkrad

Idag ringde chefen, Micke. Han ville att jag skulle jobba hela veckan. Självklart, svarade jag. Han vill att jag ska sköta den nybyggda hamburgerbaren när den öppnas sen också. Självklart, sa jag. Nu längtar jag efter fredagkväll och jag hoppas att jag inte behöver steka burgare och greja sen. Just nu finns det bara saker för att sälja dem i baren. Håller tummarna.
Så nu blir det inte lika mycket uppdaterat som det har blivit förut. Nu jobbar jag under veckorna och umgås med Krille så mycket jag bara kan på helgerna, låter det som att det kommer bli iaf. Jag har konstiga arbetstider som tar över hela dagarna. Mina framtidsplaner, mest enligt Micke, är att sälja burgare i en hamburgerbar. Då har jag alltså jobbat upp mig från diskare....yay... Suck....men jag kommer få pengar.

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Grattis =)

Gud vad roligt!

Det där grejar du!

2008-06-24 @ 08:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback