Mycket konstigt

Idag gick det ganska bra på jobbet. Körigt till och från, men hellre det än att göra massa skitgöra som Micke vill att vi ska göra när vi har det lugnt. Då menar jag torka fönster och göra arbeten som vi egentligen inte ska göra. Pratade lite med honom idag. Det var meningen att vi skulle prata arbetstider, men några sådana hade han inte så han berättade att jag måste öka takten och ta åt mig mer arbete...bl.a. Fick även höra att vi alla är en enhet och alla ska hjälpa alla när vi kan. Jag stressar ihjäl mig och får höra massor med skit från både Micke och min arbetskollega. En annan tjej, som är ny där, är jätte seg och gör inte mycket alls. Hon får inte höra ett ord om att öka takten eller ta för sig av andras arbeten, men hon ska lära sig kallskänken och då är det en helt annan sak tydligen. För vi diskare ska hjälpa alla andra, men alla andra kan inte hjälpa oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback