Update

Idag var vi till Ockelbo marknad. Jag handlade nästan bara en massa gotta och en liten buddha. Det blev snacks, remmar, munkar och en 88:a-boll, en chokladboll som smakar som glassen 88.
   Igår jobbade jag sista dagen på Dinner's..åtminstone på ett tag. Efter att ha tjaffsat rejält med både chef och arbetskollega, fått veta att jag fortfarande ska jobba i disken när hamburgerbaren öppnat och efter känningar i höften så gav jag upp. Jag sa åt Micke, chefen, att jag hittat ett annat jobb och att jag kan ringa om jag hittar en lucka och kan jobba. Han tyckte att det var okej och strök mig från kommande veckas schema. Det kändes 1000 gånger lättare att jobba resten av dagen när jag visste att jag inte behöver jobba fem dagar i veckan och mestadels med min "mentor", arbetskollegan, mer.
   Nu väntar jag på gullfjunet och på att få se en film. Sen ska vi fortsätta gosa tills jag åker hem någon gång i början av veckan.

Kommentarer
Postat av: Krille

Kommer strax honey, håll ut ;)

2008-06-28 @ 23:12:22
Postat av: Wysteriia

Jag känner också så!



Har du fått din vinst än? :) OM inte så hoppas jag den kommer på måndag! :D

2008-06-28 @ 23:37:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback