Dagarna flyger förbi....

Eller så inte...men ännu en dag är förbi. Jag har gjort lite nytta idag, såsom spikat och donat med speglar och hängare, gått igenom smyckeslådor och lagat trasigt, gjort ett halsband, knäppt lite vårkort, busat med Pompe, läst på om yoga och hjälpt mamma med lite hittan och dattan. Halsbandet blev skit fint i gult och lila. Ett som sticker ut lite mer och det gillar jag. Får se om jag orkar knäppa kort på det och kanske tvinga broder att lägga in det (och dom andra tre) på min smyckeshemsida. Där har det inte hänt mycket på sista tiden kan jag då säga. Känns lite trist att göra något när det bara blir halvhjärtat.
Sitter och saknar min älskling och vill gosa (som vanligt :P). Känner mig som en bortskämd unge med surläpp som sitter och vill ha det "omöjliga".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback